Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 D200 MHEV 4x4 (2020.07-???) 204km » M 59 065 brembo
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Velar (l560) 2.0 D200 Mhev 4x4 (2020.07-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 59 065 BREMBO

275.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 59 065

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałŻeliwo
nr EAN8432509638088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 59 065 BREMBO

numery OEM:
NISSAN      4601000Q0A
OPEL      4417851
RENAULT      7701208583
RENAULT      7701209583
VAUXHALL      93191699
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 59 065 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.