Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 85 038 brembo

Pompa hamulcowa M 85 038 BREMBO

M 85 038 Pompa hamulcowa BREMBO
198.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

M 85 038

producent:

BREMBO

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy FTE
nr EAN 8432509612866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 85 038 BREMBO

numery OEM:
SKODA      6Q0611019B
SKODA      6Q0611019T
SKODA      6Q2611019
SKODA      6Q2614105AB
SKODA      6Q2614105AC
SKODA      6Q2614105AJ
SKODA      6Q2614106A
VOLKSWAGEN      6Q0611019
VOLKSWAGEN      6Q0611019M
VOLKSWAGEN      6Q0611019P
VOLKSWAGEN      6Q0611019T
VOLKSWAGEN      6Q2611019
VOLKSWAGEN      6Q2614105AC
VOLKSWAGEN      6Q2614105AJ

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 85 038 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.