Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 TDI quattro (2003.08-2010.07) 233km » E2X6418BTA bta
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.0 Tdi Quattro (2003.08-2010.07) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2X6418BTA BTA

E2X6418BTA Rolka zwrotna paska wieloklinowego BTA
bta E2X6418BTA

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2X6418BTA

producent:

BTA

Średnica [mm]10
Szerokość [mm]26
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]85

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2X6418BTA BTA

Rolka prowadząca pasek wielorowkowy pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, RENAULT ESPACE IV, VEL SATIS, SAAB 9-5 3.0D/3.5 07.01-
numery OEM:
ISUZU      89724106501
OPEL      5636411
OPEL      97 241 065
RENAULT      7701052673
SAAB      5954805
VAUXHALL      97 241 065

Zastosowanie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2X6418BTA BTA w samochodach:

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.