Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Kia VENGA (YN) 1.6 CRDi 128 (2010.02-???) 128km » H2M025BTA bta
wybrany samochód: 
Kia Venga (yn) 1.6 Crdi 128 (2010.02-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M025BTA BTA

H2M025BTA Wałek wychodzacy dyferencjalu BTA
bta H2M025BTA
Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M025BTA
H2M025BTA
589.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

H2M025BTA

producent:

BTA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M025BTA BTA

Wałek wychodzący dyferencjału L (liczba zębów 26, dł.890mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 1.8-Electric 02.95-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2E0 501 171E
MERCEDES-BENZ      A2E0501171E
VOLKSWAGEN      2E0501171E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M025BTA BTA w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.