Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford FOCUS III Turnier 2.0 ST (2012.07-???) 250km » H2M027BTA bta
wybrany samochód: 
Ford Focus Iii Turnier 2.0 St (2012.07-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M027BTA BTA

H2M027BTA Wałek wychodzacy dyferencjalu BTA
bta H2M027BTA
Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M027BTA
H2M027BTA
582.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

H2M027BTA

producent:

BTA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M027BTA BTA

Wałek wychodzący dyferencjału L (liczba zębów 30, dł.890mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 1.8-Electric 02.95-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9063503910
MERCEDES-BENZ      A9063503910
VOLKSWAGEN      2E0501171G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wałek wychodzacy dyferencjalu H2M027BTA BTA w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.