Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Mitsubishi SAPPORO I (A12_) 1.6 SL, GL (A121) (1978.04-1980.07) 75km » H5R003BTA bta
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sapporo I (a12_) 1.6 Sl, Gl (a121) (1978.04-1980.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła H5R003BTA BTA

H5R003BTA Piasta koła BTA
bta H5R003BTA
Piasta koła H5R003BTA
H5R003BTA
bta H5R003BTA Piasta koła
Piasta koła H5R003BTA bta
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

H5R003BTA

producent:

BTA

Felga, liczba otworów4
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1/Średnica 2 [mm]35,0/61,0
Wysokość [mm]74
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła21
średnica zewnętrzna [mm]35
Liczba otworów4
Średnica wewnętrzna 1 [mm]61

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła H5R003BTA BTA

Piasta koła przód pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, THALIA III, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 0.9-2.0 05.90-
numery OEM:
RENAULT      77 00 719 140

Zastosowanie Piasta koła H5R003BTA BTA w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.