Napięcie [V] | 11 | |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm | |
Zbieżność stożka | 120 | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Długość całkowita [mm] | 134,5 | |
Rozmiar klucza | 12 mm | |
Natężenie prądu [A] | 13 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 | |
Długość opakowania [cm] | 14,2 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 | |
nr EAN | 4044197802166 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH401 CHAMPION
HYUNDAI | 36710 2A100 | |
HYUNDAI | 36710 2A200 | |
KIA | 36710 2A100 | |
KIA | 36710 2A200 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH401 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.