Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 (15011131, 15011231) (1998.01-1999.05) 103km » 10.4728 cofle
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 30-10 (15011131, 15011231) (1998.01-1999.05) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 10.4728 COFLE

10.4728 linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot COFLE
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.4728

producent:

COFLE

CITROEN,FIAT,PEUGEOT JUMPER II ,DUCATO ,BOXER LEWY/PRAWY 2002- 955/782
hamulce tarczowe
Wymagana ilość : 2
z obu stron
z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 10.4728 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.4728 JUMPER II/DUCATO/PEUGEOT BOXER 02- LEWA/PRAWA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
19-1886
KAGER

Zastosowanie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 10.4728 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.