Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km » 10.7433 cofle
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego vw caddy iii 04- 10.7433 COFLE

10.7433 linka hamulca ręcznego vw caddy iii  04- COFLE
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.7433

producent:

COFLE

(2025mm) tył tarcze hamulcowe
dla rozszerzonego rozstawu osi
hamulce tarczowe
z tyłu z lewej
z tyłu po prawej
Wymagana ilość : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego vw caddy iii 04- 10.7433 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.7433 AUDI/VW
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego vw caddy iii 04- 10.7433 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.