Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro (2015.02-???) 286km » 641.10 cofle
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) 2.0 Tts Quattro (2015.02-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego fiat doblo 01- prawy tył 641.10 COFLE

641.10 linka hamulca ręcznego fiat doblo  01- prawy tył COFLE
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

641.10

producent:

COFLE

(1736mm)
tarcza / bęben
Wymagana ilość : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego fiat doblo 01- prawy tył 641.10 COFLE

LINKA HAM COFLE 641.10 FIAT DOBLO VAN 01- LEWA/PRAWA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
19-1420
KAGER

Zastosowanie linka hamulca ręcznego fiat doblo 01- prawy tył 641.10 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.