Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » Zestaw paska klinowego wielorowkowego, 6PK1050K1 contitech

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 6PK1050K1 CONTITECH

6PK1050K1 Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTITECH
contitech 6PK1050K1
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 6PK1050K1
208.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

6PK1050

numer części:

6PK1050K1

producent:

CONTITECH

Agregaty/rolki zawiera rolkę napinającą
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,576
nr EAN 4010858578619

skład zestawu:
6PK1050 Pasek klinowy wielorowkowy
V85578 Rolka napinająca paska wieloklinowego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 6PK1050K1 CONTITECH

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II; VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF PLUS V 1.9D/2.0D 05.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 6PK1050K1 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 6PK1050K1 CONTITECH:

2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.