Ciężar [kg] | 0,078 |
Długość [mm] | 1000 |
nr EAN | 4010858780388 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X1000 CONTITECH
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
11446055, 1482546, 6044993, 6098572, 6112414, 70TF8620EA, 71TF8620AA, 76TF8620BA, 801779, 80TF6C301DA, 83GB6C301AA, 83TF6C301DA, 83TF8A615CA, 95X1003LA, 95X1007LA
1340720, 1340732, 3012097, 90231797, 90271857, 90409610, 93182259
311903137A
91536308
128014, 574928, 575020, 575035, 575042
4099852, 4164887, 4574091, 7575315
2068003, 4371913, 7575315, 82288389
966914, 968296, 968320
942100009
EAC3850
9091602248, 9091602330, 9091602452, 9932151000
14853H9910, 14853M9910
B0015402
BEDFORD | 6376165 | |
BEDFORD | 6376385 | |
BEDFORD | 7180684 | |
BEDFORD | 7184180 | |
BMW | 11231279479 | |
BMW | 11232241172 | |
BMW | 11232243046 | |
BMW | 1312097 | |
BMW | 22406134 | |
CHRYSLER | B0015402 | |
CITROËN | 91536308 | |
DAIHATSU | 9932101000 | |
DAIHATSU | 9932150996 | |
FIAT | 4099852 | |
FIAT | 4164887 | |
FIAT | 4574091 | |
FIAT | 7575315 | |
FORD | 11446055 | |
FORD | 1482546 | |
FORD | 6044993 | |
FORD | 6098572 | |
FORD | 6112414 | |
FORD | 70TF8620EA | |
FORD | 71TF8620AA | |
FORD | 76TF8620BA | |
FORD | 801779 | |
FORD | 80TF6C301DA | |
FORD | 83GB6C301AA | |
FORD | 83TF6C301DA | |
FORD | 83TF8A615CA | |
FORD | 9.5X1003LA | |
FORD | 9.5X1007LA | |
IVECO | 1176324 | |
IVECO | 4745753 | |
IVECO | 4803951 | |
IVECO | 9832114 | |
IVECO | 98432114 | |
JAGUAR | EAC3850 | |
LANCIA | 2068003 | |
LANCIA | 4371913 | |
LANCIA | 7575315 | |
LANCIA | 82288389 | |
MAZDA | 024918381B | |
MERCEDES-BENZ | 0029970692 | |
MERCEDES-BENZ | 0049976492 | |
MERCEDES-BENZ | 0049978592 | |
MERCEDES-BENZ | 0049978692 | |
MERCEDES-BENZ | 0059975192 | |
MERCEDES-BENZ | 007753009510 | |
MERCEDES-BENZ | 0079971192 | |
MERCEDES-BENZ | 49978592 | |
MERCEDES-BENZ | 9.5X1000-N-275 | |
MERCEDES-BENZ | A0029970692 | |
MERCEDES-BENZ | A0049976492 | |
MERCEDES-BENZ | A0049978592 | |
MERCEDES-BENZ | A0049978692 | |
MERCEDES-BENZ | A0059975192 | |
MERCEDES-BENZ | A007753009510 | |
MERCEDES-BENZ | A0079971192 | |
NISSAN | 14853-H9910 | |
NISSAN | 14853H9910 | |
NISSAN | 14853M9910 | |
OPEL | 1340720 | |
OPEL | 1340732 | |
OPEL | 3012097 | |
OPEL | 90231797 | |
OPEL | 90271857 | |
OPEL | 90409610 | |
OPEL | 93182259 | |
PEUGEOT | 128014 | |
PEUGEOT | 574928 | |
PEUGEOT | 575020 | |
PEUGEOT | 575035 | |
PEUGEOT | 575042 | |
RENAULT | 7700634518 | |
RENAULT | 7700658289 | |
RENAULT | 7700736204 | |
RENAULT | 7700749108 | |
RENAULT | 7700858053 | |
RENAULT | 7700858058 | |
SAAB | 8000397 | |
SEAT | 3897656 | |
SEAT | ND03231051 | |
SKODA | 942-100-009 | |
SKODA | 942100009 | |
TOYOTA | 90916-02248 | |
TOYOTA | 90916-02330 | |
TOYOTA | 9091602248 | |
TOYOTA | 9091602330 | |
TOYOTA | 9091602452 | |
TOYOTA | 99321-51000 | |
VAUXHALL | 1340732 | |
VAUXHALL | 90231797 | |
VAUXHALL | 90409610 | |
VOLVO | 966914 | |
VOLVO | 968296 | |
VOLVO | 968320 | |
VOLKSWAGEN | 311903137A |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X1000 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X1000 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.