Ciężar [kg] | 0,12 |
Długość [mm] | 1055 |
nr EAN | 4010858871246 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX13X1055 CONTITECH
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
11231315137, 11231706668, 12686854, 1706668, 17066684
9933201055
BMW | 11231315137 | |
BMW | 11231706668 | |
BMW | 12686854 | |
BMW | 1706668 | |
BMW | 17066684 | |
DAIHATSU | 9933201055 |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX13X1055 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX13X1055 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.