Ciężar [kg] | 1,607 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 15 | |
Wysokość opakowania [cm] | 22,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 4010858070168 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS3017 CONTITECH
BMW | 11 51 7 788 305 | |
BMW | 11 51 7 790 135 | |
BMW | 11 51 7 790 322 | |
BMW | 11 51 7 790 471 | |
BMW | 11 51 7 790 472 | |
BMW | 11 51 7 791 833 | |
BMW | 11 51 7 791 834 | |
BMW | 11 51 7 801 609 | |
BMW | 11 51 7 805 808 | |
BMW | 11 51 7 805 810 |
Zastosowanie Pompa wodna WPS3017 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS3017 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.