
| Długość [mm] | 1230 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| nr EAN | 8717109675603 |

| Długość [mm] | 1762 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402088 |

| Długość [mm] | 1233 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633402712 |

| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 5050063200263 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| nr EAN | 4047026133134 |

| nr EAN | 4047026449211 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453331 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Długość [mm] | 165 |
| Szerokość [mm] | 129 |
| Wysokość [mm] | 154 |
| nr EAN | 5012759495988 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514108 |

| nr EAN | 5012759976135 |

| nr EAN | 5012759992456 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1160 |
| nr EAN | 5012759999776 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 37 |
| nr EAN | 8717613168547 |

| Wymiar gwintu | 1,5 |
| Liczba zestyków | 3 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030002 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379061457 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379340859 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379153848 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379913374 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379914920 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379163540 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| nr EAN | 8012510026687 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 316,5 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510035849 |

| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510039946 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050639412 |

| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639825 |

| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 4027816311904 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816371205 |

| Grubość [mm] | 78,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 129,5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,97 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224021873 |

| Długość [mm] | 325 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 685 774 |
| nr EAN | 4054224038185 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 1 796 446 |
| nr EAN | 4054224060216 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1160 |
| Ciężar [kg] | 0,061 |
| dla numeru OE | 96 745 779 80 |
| nr EAN | 4054224069318 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224071410 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| dla numeru OE | 98 137 355 80 |
| nr EAN | 4054224718834 |

| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 28 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 108 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 129,5 |
| Wymiar gwintu | M12X1,25 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Funkcja przekaźnika | Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji |
| nr EAN | 4082300401202 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 62 |
| nr EAN | 4082300615494 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771299 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1165 |
| nr EAN | 4082300775129 |

| nr EAN | 4044079050760 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Napięcie od [V] | 0,5 |
| Napięcie do [V] | 4,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374040 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025