Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 85 | |
Ciężar [kg] | 0,076 | |
dla numeru OE | 39180-23000 | |
nr EAN | 5050063052466 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342329 |
Liczba przewodów | 3 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342299 |
Liczba przewodów | 1 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342275 |
Liczba przewodów | 3 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 4047024043565 |
nr EAN | 3165142704784 |
nr EAN | 3165141985597 |
Liczba przewodów | 1 | |
Długość całkowita [mm] | 422 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 4047024634909 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | nieogrzewany | |
nr EAN | 5012759387405 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 689604101803 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Długość przewodu [mm] | 155 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 900 | |
nr EAN | 5012759497302 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 5012759511459 |
nr EAN | 5012759482711 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018361 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018378 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 435 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Masa [g] | 89 | |
nr EAN | 8717613018224 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 102 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 | |
nr EAN | 8012510076309 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510041307 |
Wymiar gwintu | 1/8 x 28 BSP | |
nr EAN | 8435050603321 |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050620281 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
nr EAN | 8435050603932 |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050631171 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 1,66 | |
Długość opakowania [cm] | 13,0 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13,0 | |
Wysokość opakowania [cm] | 10,0 | |
nr EAN | 4056111033730 |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 85 | |
Ciężar [kg] | 0,076 | |
dla numeru OE | 39180-23000 | |
nr EAN | 4054224082331 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 25 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 120 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Felga, ilość otworów | 4 |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 302 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144550 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 628 | |
Opór [Ohm] | 70 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | 1/8 GAS | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300163605 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300275117 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
nr EAN | 8001063909608 |
Opór [Ohm] | 9 | |
Długość [mm] | 375 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 375 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063889191 |
nr EAN | 8001063949239 |
nr EAN | 8001063862378 |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 | |
nr EAN | 5907558565560 |
Gwint zewn. [mm] | 1/8" - 28 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Materiał | mosiądz | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5907558580754 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 5907558558524 |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5907558582284 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
Liczba przewodów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 5907558577907 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527148 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Sonda lambda | nieogrzewany | |
Liczba przewodów | 1 | |
Długość całkowita [mm] | 422 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 5907558578027 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasnoniebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 mm |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 mm | |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 140 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 860 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Ilość przewodów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 81014E |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025