
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 140 |
| Wysokość 1 [mm] | 80 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 44 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Ciężar [kg] | 2,96 |
| nr EAN | 8717109521672 |

| Długość [mm] | 1060 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109609578 |

| Długość [mm] | 1040 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109609592 |

| Długość [mm] | 800 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109609813 |

| Długość [mm] | 800 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109609820 |

| Ciężar [kg] | 0,1 |
| dla numeru OE | N3A1-18-221A |
| nr EAN | 5050063055368 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 832 |
| nr EAN | 5012759456996 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 832 |
| nr EAN | 5012759457009 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1065 |
| nr EAN | 5012759459737 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1065 |
| nr EAN | 5012759459744 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 109 |
| nr EAN | 8717613018071 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 84 |
| nr EAN | 8717613018088 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 326 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613018309 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027101 |

| Długość przewodu [mm] | 340 |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| nr EAN | 8053379057092 |

| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| nr EAN | 8053379057108 |

| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| nr EAN | 8053379917129 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379062287 |

| Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
| Długość przewodu [mm] | 810 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| parzyste numery artykułów | 560466A |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379151820 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8012510064955 |

| nr EAN | 8435050622902 |

| Długość [mm] | 300 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050637616 |

| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050637791 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050640302 |

| Wymiar gwintu | M 10x1.25 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050644850 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4054224702185 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 280 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144673 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300775952 |

| nr EAN | 4029416326388 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| nr EAN | 8052553011530 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 8052553011929 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| nr EAN | 8052553012469 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| nr EAN | 8052553012797 |

| Numer seryjny | K9413510 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159268073 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 832 |
| nr EAN | 5901619546178 |

| Strona zabudowy | z tyłu z lewej |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 832 |
| nr EAN | 5901619546185 |

| nr EAN | 5903766317168 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| dla numeru OE | 89424-87703-000 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 115 |
| dla numeru OE | KL47 18 211A |

| Ilość biegunów | 1 |
| Kolor wtyczki | szary |
| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 mm |
| dla numeru OE | FSD7 18 921C |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 140 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 44 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074012536 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287132 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294147 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810524 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025