Długość [mm] | 2250 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
nr EAN | 8717109611212 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759379790 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 1790 |
nr EAN | 5012759493090 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 2260 |
nr EAN | 5012759493106 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523377 |
nr EAN | 5012759987872 |
Ilość połączeń | 2 |
Temperatura zamknięcia [°c] | 120 |
nr EAN | 8053379027408 |
Ilość połączeń | 4 |
Temperatura zamknięcia [°c] | 107 |
nr EAN | 8053379028610 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008447 |
nr EAN | 8012510025215 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,026 |
dla numeru OE | 03G 906 051 D |
nr EAN | 4054224060230 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór [Ohm] | 1800 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość przewodu [mm] | 2244 |
Ciężar [kg] | 0,154 |
nr EAN | 4054224068380 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór [Ohm] | 1800 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Długość przewodu [mm] | 1749 |
Ciężar [kg] | 0,125 |
nr EAN | 4054224068878 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
EAN | 4054224796276 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 1300 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 165 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300264593 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość połączeń | 5 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300311440 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 4082300619881 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 6 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300723311 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300772685 |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 |
nr EAN | 5908242691930 |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 |
nr EAN | 5908242691947 |
Numer seryjny | K9419020 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 5901159268950 |
Numer seryjny | K9419022 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
nr EAN | 5901159268967 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063507958 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 8001063665443 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
nr EAN | 8001063758190 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 2260 |
nr EAN | 5907558512212 |
nr EAN | 5907558566680 |
nr EAN | 5907558572704 |
nr EAN | 5907558558906 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | biały |
Ciężar [kg] | 0,045 |
nr EAN | 5901619593905 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość całkowita [mm] | 1670 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 150 |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 |
nr EAN | 5902659727411 |
nr EAN | 5902659791061 |
nr EAN | 5903364310707 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | 105 |
Punkt włączania [°C] | 112 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074615386 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 1750 |
Długość przewodu [mm] | 1670 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
Ilość biegunów | 2 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
nr EAN | 4040074182611 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074293911 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,253 |
Ciśnienie [bar] do | 2,411 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074294628 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326916097 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |
nr EAN | 4028977323256 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |
nr EAN | 4028977469312 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |
nr EAN | 4028977870538 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 2300 |
Ciężar [kg] | 0,17 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,27 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ilość połączeń | 2 |
Opór [Ohm] | 1800 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość przewodu [mm] | 2244 |
Ciężar [kg] | 0,154 |
nr EAN | 4054228068386 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór [Ohm] | 1800 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Długość przewodu [mm] | 1749 |
Ciężar [kg] | 0,125 |
nr EAN | 4054228068874 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025