
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 120 |
| nr EAN | 8053379027262 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 81 |
| nr EAN | 8053379547838 |

| Punkt włączania [°C] | 118 |
| nr EAN | 8435050604427 |

| Szerokość [mm] | 61,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 119,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 85 |
| Ilość otworów | 3 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,15 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 3307.74 |
| nr EAN | 4027816198444 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 6160 24 |
| nr EAN | 5903766354170 |

| Kształt | kwadratowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 96 469 025 80 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074195253 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| Szerokość [mm] | 61,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 119,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 85 |
| Ilość otworów | 3 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,15 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4044688198440 |

| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Ilość na oś | 2 |
| Felga, ilość otworów | 3 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 35 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 6160 24 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276423661853 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04196 |
| nr EAN | 4046001369865 |

| Opór [Ohm] | 70 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| nr EAN | 4046001434112 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 3531650023462 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025