
| Długość [mm] | 1110 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109676198 |

| Długość [mm] | 1110 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109713404 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 545 |
| Ciężar [kg] | 0,120 |
| dla numeru OE | 39180-2F000 |
| nr EAN | 5050063110487 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025284189 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | R3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475416 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759536261 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759544181 |

| Gwintowana złączka | 3/8'' x 18 NPTF |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379031108 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379157891 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379329137 |

| nr EAN | 8053379164929 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158324 |

| Ciśnienie od [kPa] | 18,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 300,2 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510034095 |

| Wymiar gwintu | 3/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034804 |

| Od ciśnienia [Pa] | 25000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 95000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639498 |

| nr EAN | 8435050647660 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 4054224075401 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300340181 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771213 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771527 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802948 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 77 |
| nr EAN | 4082300819472 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 92 |
| Wysokość zabudowy | 88 |
| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 67 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 8033001668612 |



| Numer seryjny | K8990113 |
| nr EAN | 5901159290593 |

| nr EAN | 8001063932439 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Długość [mm] | 40,85 |
| Szerokość [mm] | 22 |
| Wysokość [mm] | 29,2 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Średnica [mm] | 16,08 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5902659735478 |

| dla numeru OE | 4H0 919 275 A |
| nr EAN | 5902659735508 |

| Ciśnienie od [kPa] | 18,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 300,2 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5903364311384 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 5902659724656 |


| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Średnica [mm] | 16,1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| dla numeru OE | 1T0 919 297 A |
| dla numeru OE | 96891 2S000 |
| dla numeru OE | LR024299 |
| dla numeru OE | 89341 02010 |
| dla numeru OE | 31327711 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Średnica [mm] | 15,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| dla numeru OE | 96890 2S100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | wciskany |
| dla numeru OE | 31470-2A400 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | 39180-2F000 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 140 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074138915 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139,2 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 67 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 69 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074115589 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248027 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 25,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 950,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326971157 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 300 |
| nr EAN | 4010326931953 |

| Ciężar netto [g] | 34 |
| nr EAN | 5902048093714 |

| Ciężar netto [g] | 115 |
| nr EAN | 5902048897251 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 8 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | srebrny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | 3/8" x 18 NPTF |
| Ilość biegunów | 3 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025