
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 120 |
| Wysokość 1 [mm] | 62 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Ciężar [kg] | 2,87 |
| nr EAN | 8717109492057 |

| Długość [mm] | 55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 29 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 12 62 1 710 512 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063226676 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 790 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 131 |
| nr EAN | 8717613018149 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026968 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031665 |

| Długość przewodu [mm] | 670 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379055722 |

| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058242 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040812 |

| nr EAN | 8012510076330 |

| nr EAN | 8435050603659 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050603932 |

| Długość [mm] | 55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 29 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 12 62 1 710 512 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816364160 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 628 |
| Opór [Ohm] | 74 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144413 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 540 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300133257 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Funkcja przełączania | Przełącznik |
| nr EAN | 4082300283525 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063909608 |

| nr EAN | 8001063866154 |

| nr EAN | 8001063798981 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 56 |
| dla numeru OE | 12 14 1 710 668 |
| dla numeru OE | ERR2079 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 550 |
| dla numeru OE | 12 14 1 720 858 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074035030 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074451052 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| Długość [mm] | 55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 29 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688364166 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Punkt włączania [°C] | 140 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Ilość biegunów | 2 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,08634 |
| nr EAN | 4046001285882 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |

| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 800 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,122 |
| nr EAN | 4046001744501 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025