
| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Długość [mm] | 560 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109515275 |

| Długość [mm] | 510 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109564679 |

| Długość [mm] | 745 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109562224 |

| Długość [mm] | 1640 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109562279 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 3165143382127 |

| nr EAN | 4047026301274 |

| nr EAN | 4047026300994 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 497 |
| nr EAN | 5012759455692 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| nr EAN | 5012759461228 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 770 |
| nr EAN | 5012759498057 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5012759988008 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1637 |
| nr EAN | 5012759998922 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379031672 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 120 |
| nr EAN | 8012510079225 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022566 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510023471 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615126 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634943 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość zębów | 21 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,446 |
| dla numeru OE | 82 00 208 332 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816093213 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816451662 |

| parzyste numery artykułów | 175911 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Ciężar [kg] | 0,093 |
| dla numeru OE | 77 00 411 745 |
| nr EAN | 4054224723692 |

| parzyste numery artykułów | 172369 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 1580 |
| Ciężar [kg] | 0,132 |
| dla numeru OE | 77 00 411 746 |
| nr EAN | 4054224759110 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| nr EAN | 5908242662671 |


| dla numeru artykułu | 550024 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901779819266 |

| dla numeru artykułu | 550537 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5901779818900 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| Numer seryjny | K9415012 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159268295 |

| Numer seryjny | K9415025 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159268301 |

| nr EAN | 8001063686066 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5907558585216 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025