
| Długość [mm] | 62 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109673104 |

| Długość [mm] | 1230 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109674002 |

| nr EAN | 4047025567749 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026441765 |

| nr EAN | 5012759968949 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 5012759992555 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027170 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Gwintowana złączka | 3/8'' x 18 NPTF |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379145973 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048849 |

| Gwint zewn. [mm] | 3/8" - 18 NPTF |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| dla numeru OE | 13 62 1 486 698 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224024850 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1180 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| nr EAN | 4054224705759 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688825 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771459 |


| nr EAN | 8001063764702 |

| nr EAN | 8050947025057 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Długość całkowita [mm] | 580 |
| Układ wydechowy | od katalizatora do pierwszego tłumika |
| dla numeru OE | 5149139AA |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| dla numeru OE | K04799061AB |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| Typ skrzyni biegów | 42RLE |
| Strona zabudowy | Wał wyjściowy z skrzyni biegów |
| dla numeru OE | 52854001AA |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248003 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,99 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,205 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074299708 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,27 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,9 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074299913 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048059901 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048059987 |

| Ciężar netto [g] | 60 |
| nr EAN | 5902048916679 |

| Ciężar netto [g] | 78 |
| nr EAN | 5902048916662 |

| Ciężar netto [g] | 60 |
| nr EAN | 5902048916655 |

| Ciężar netto [g] | 80 |
| nr EAN | 5902048912909 |

| Ciężar netto [g] | 35 |
| nr EAN | 5902048055699 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0098 |
| nr EAN | 4028977768293 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941177 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 210 |
| Kolor obudowy | szary |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | czarny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 500 |

Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025