
| Długość [mm] | 577 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633334020 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 370 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 4047024273672 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 3165144056713 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona niskiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk do kolektora ssącego / wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047024929746 |

| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zasilanie paliwem | Czujnik paliwa zabudowany w zbiorniku dodatkowym |
| nr EAN | 4047025085168 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 4047025116664 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 4047025116671 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 810 |
| nr EAN | 5012759456903 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 628 |
| nr EAN | 5012759456910 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759516270 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759987827 |

| nr EAN | 5012759989692 |


| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031214 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031580 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| nr EAN | 8053379314041 |

| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379314157 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 8053379059638 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [MOhm] | 14 |
| nr EAN | 8053379072675 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 830 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [MOhm] | 14 |
| nr EAN | 8053379072682 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | żółty/czarny |
| nr EAN | 8053379328758 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379330881 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050623435 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050640616 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816293446 |

| Długość [mm] | 54 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 13 62 7 839 138 |
| nr EAN | 4027816239314 |

| Długość [mm] | 66 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,004 |
| nr EAN | 4027816260158 |

| Długość [mm] | 87 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816261155 |

| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 077 |
| nr EAN | 4027816306450 |

| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4027816464464 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 7 525 015 |
| nr EAN | 4054224750797 |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300242263 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323559 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 3400 |
| Temperatura znamionowa [°c] | 20 |
| Liczba czujników | 1 |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300398304 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Sposób montażu | Bagnet |
| Ilość biegunów | 3 |
| dla numeru OE | 9 240 180 |
| dla numeru producenta | 6PX 012 684-021 |
| nr EAN | 4082300575392 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | okrągły |
| nr EAN | 4082300785319 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | owalny |
| nr EAN | 4082300810073 |

| Długość przewodu [mm] | 572 |
| nr EAN | 5901779846408 |

| Numer seryjny | K9412611 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267922 |

| Numer seryjny | K9412612 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159267939 |

| Numer seryjny | K9012503 |
| nr EAN | 5901159275682 |

| Numer seryjny | K8992523 |
| nr EAN | 5901159290616 |

| nr EAN | 8001063918136 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 680 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5907558574104 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025