

| nr EAN | 4251475101044 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142868219 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| nr EAN | 3165141813920 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759474648 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 910 |
| nr EAN | 5012759474655 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 521 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018026 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 8012510063750 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510062746 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| nr EAN | 8012510085486 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 058 919 501 A S1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816375210 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 026 906 161 |
| nr EAN | 4027816377825 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 980 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300406306 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300676273 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| Numer seryjny | K8800090 |
| nr EAN | 5901159269360 |

| Numer seryjny | K8800209 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267076 |

| Numer seryjny | K8800210 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267083 |

| nr EAN | 8001063973432 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 910 |
| nr EAN | 5907558512311 |

| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580907 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558570922 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5907558578072 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5901619546437 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 5901619521892 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| dla numeru OE | 078 906 161 |
| dla numeru OE | 13 62 1 718 736 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074470725 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471449 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074371923 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| nr EAN | 5703858810610 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 1180 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | żeński |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 670 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 710 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Kształt | prosty |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |


| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688338259 |

| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 43 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025