
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342336 |

| nr EAN | 4047024267237 |

| nr EAN | 3165141985597 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759250549 |

| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 385 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465912 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759511459 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018415 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026913 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026968 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027026 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 120 |
| nr EAN | 8053379027262 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030712 |

| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 81 |
| nr EAN | 8053379547838 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054664 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510095997 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622117 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622124 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050603932 |

| Długość [mm] | 340 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.C3 |
| nr EAN | 4027816312468 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063909608 |

| nr EAN | 8001063656465 |

| nr EAN | 8001063707860 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527155 |

| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Oznaczenie koloru | fioletowy |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 9564949380 |
| dla numeru OE | 1920.C4 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1920.C5 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| dla numeru OE | 6160 24 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295913581 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 275 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 510 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Średnica [mm] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422556037 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |

| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,03813 |
| nr EAN | 4046001433832 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04196 |
| nr EAN | 4046001369865 |

| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| nr EAN | 3531650022397 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 3531650023462 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025