
| parzyste numery artykułów | 21584 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215820 |

| Długość [mm] | 70 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109573411 |

| Długość [mm] | 70 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109573862 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| nr EAN | 5900427377264 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 4251475107206 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 910 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143199169 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387412 |

| Długość przewodu [mm] | 345 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 871 |
| nr EAN | 5012759513736 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018385 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1700 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 158 |
| nr EAN | 8717613018132 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026845 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8053379027033 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 95 |
| nr EAN | 8053379027309 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 110 |
| nr EAN | 8053379027422 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054121 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054138 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| parzyste numery artykułów | 560010A |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379070350 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| parzyste numery artykułów | 560001A |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379070497 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379071357 |

| nr EAN | 8012510040904 |

| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 100 |
| nr EAN | 8012510065167 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050620304 |

| Punkt włączania [°C] | 93 |
| nr EAN | 8435050604700 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
| nr EAN | 8435050618899 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ogrzewanie/chłodzenie | do automatyki klimatyzacji |
| nr EAN | 8435050631720 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050632406 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 1100 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8435050640593 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 1100 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8435050642030 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,43 |
| dla numeru OE | 357 407 615 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816033684 |

| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,487 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 1H0 407 613 B |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816012986 |

| parzyste numery artykułów | 21582 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215844 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816275008 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| Długość [mm] | 43 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 701 919 369 D |
| nr EAN | 4027816374985 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 148 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144444 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079314008 |

| nr EAN | 5901159082464 |

| nr EAN | 5901159082471 |

| Numer seryjny | K8800055 |
| nr EAN | 5901159269339 |

| Numer seryjny | K9410050 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159195195 |

| Długość [mm] | 885 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 885 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063651972 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063544458 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| nr EAN | 8001063983233 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| nr EAN | 8001063985213 |

| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025