nr EAN | 4251475101044 |
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 726 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165142669083 |
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342299 |
nr EAN | 3165142699615 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
nr EAN | 5012759474648 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 910 |
nr EAN | 5012759474655 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | biały |
Wymiar gwintu | M10 |
Rozmiar klucza | 19mm |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
nr EAN | 5012759464755 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 3 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613018361 |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379370801 |
Długość przewodu [mm] | 730 |
Ciężar [kg] | 0,090 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055470 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379031146 |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
nr EAN | 8053379031627 |
Długość przewodu [mm] | 730 |
Ciężar [kg] | 0,090 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055487 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
Ciężar [kg] | 0,080 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055845 |
Ciężar [kg] | 0,065 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055951 |
Długość przewodu [mm] | 690 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
Opór [kOhm] | 1,28 |
nr EAN | 8053379058204 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050616574 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | niebieski |
nr EAN | 8435050634370 |
średnica zewnętrzna [mm] | 130,0 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Ilość otworów | 5 |
Ciężar [kg] | 1,7 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
dla numeru OE | 4A0 407 615 G |
nr EAN | 4027816183440 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816338253 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | biały |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 026 906 161 |
nr EAN | 4027816377825 |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 38 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 112 |
Drążek / rozpórka | Popychacz |
średnica zewnętrzna [mm] | 130,8 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Kolor | zielony |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186628 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | biały |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300154153 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 980 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 700 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300406306 |
przykręcany | |
bez uszczelnienia | |
Ilość biegunów | 3 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Numer seryjny | K8800010 |
nr EAN | 5901159269247 |
Numer seryjny | K8800090 |
nr EAN | 5901159269360 |
Numer seryjny | K8800209 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 5901159267076 |
Numer seryjny | K8800210 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 5901159267083 |
nr EAN | 8001063681603 |
nr EAN | 8001063699066 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
Długość przewodu [mm] | 910 |
nr EAN | 5907558512311 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 5907558547917 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | biały |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558580907 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 5907558570922 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Felga, ilość otworów | 5 |
nr EAN | 5907558524444 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Liczba przewodów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5907558577907 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Liczba aktywnych styków | 2 |
nr EAN | 5901619546437 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | czarny |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
dla numeru OE | 078 906 161 |
dla numeru OE | 13 62 1 718 736 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | jasnozielony |
Długość całkowita [mm] | 730 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 900 |
Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
dla numeru OE | 078 905 381 A |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
Średnica wewnętrzna [mm] | 39 |
średnica zewnętrzna [mm] | 130 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
nr EAN | 4040074285190 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074470725 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Opór [Ohm] | 900 |
Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Kolor | szary |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074471449 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kolor | biały |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074371923 |
Liczba przewodów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295931110 |
nr EAN | 5703858810610 |
Długość przewodu [mm] | 854 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
nr EAN | 4031185338448 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Długość [mm] | 1180 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Kolor | czarny |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj wtyczki | żeński |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025