
| nr EAN | 8717109766493 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 414 |
| nr EAN | 4047025714921 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 514 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047026230826 |

| nr EAN | 4047026209983 |

| nr EAN | 4047026449266 |

| Długość całkowita [mm] | 514 |
| nr EAN | 4047023094773 |

| nr EAN | 5012759966815 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| nr EAN | 5012759987780 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
| nr EAN | 8053379060061 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379327010 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
| nr EAN | 8053379539062 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156801 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,2 |
| nr EAN | 8012510027752 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 8012510033647 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| dla numeru OE | 22 77 011 77R |
| nr EAN | 4054224720318 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| dla numeru OE | 82 00 974 421 |
| nr EAN | 4054224731185 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306170 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| nr EAN | 4082300695113 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300711387 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300711363 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300775532 |


| nr EAN | 8001063846248 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5903364311117 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 30 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| dla numeru OE | 22 36 519 75R |
| dla numeru OE | 22365 00Q0B |
| dla numeru OE | 95 528 893 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074279236 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074270493 |


| nr EAN | 5902048922601 |

| Długość [mm] | 243,5 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar netto [g] | 36 |
| nr EAN | 5902048879875 |

| Moment dokręcenia [Nm] | 6 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 210 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | czarny |
| Kolor zaworu | srebrny |


| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| dla numeru OE | 82 00 974 421 |
| nr EAN | 4054228731181 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| dla numeru OE | 22 77 011 77R |
| nr EAN | 4054228720314 |

| Wersja | TG1C |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59506227 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59517072 |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Felgi | dla opraw stalowych |
| Felgi | dla opraw ze stopów lekkich |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Kolor | srebrny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4103590682482 |

| Ciężar [kg] | 0,02683 |
| nr EAN | 4046001444739 |

| dla numeru OE | 010 542 41 18 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 5 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,122 |
| Ilość przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001953811 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4062375270163 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025