
| Długość [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109650037 |

| Długość [mm] | 725 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109706017 |

| Długość [mm] | 630 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109706413 |

| Długość [mm] | 645 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109714654 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 701 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047025013147 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 715 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047025487726 |

| nr EAN | 4047026507058 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453348 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490471 |

| Długość przewodu [mm] | 345 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 871 |
| nr EAN | 5012759513736 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 417 |
| nr EAN | 5012759514313 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759987476 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 705 |
| nr EAN | 5012759998625 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 89 |
| nr EAN | 8717613059456 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030682 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379054176 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056545 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 8012510089477 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510085462 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| nr EAN | 8435050637401 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | antracytowy |
| nr EAN | 8435050638309 |

| Długość [mm] | 51,6 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1 826 557 |
| nr EAN | 4027816407720 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 1 802 332 |
| nr EAN | 4054224064825 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,065 |
| dla numeru OE | C201-18-921 |
| nr EAN | 4054224068083 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ciężar [kg] | 0,041 |
| dla numeru OE | 2 094 995 |
| nr EAN | 4054224724569 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 655 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 4054224768235 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300182958 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300273267 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | antracytowy |
| nr EAN | 4082300288148 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407730 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300401158 |

| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 4082300677010 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 217 |
| nr EAN | 4082300778854 |

| dla numeru OE | 1920 JH |
| dla numeru OE | 4M5G 12K073 AB |
| dla numeru OE | 55187973 |
| dla numeru OE | 93183528 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5901779819440 |

| Numer seryjny | K8802060 |
| nr EAN | 5901159269759 |

| Numer seryjny | K8804647 |
| nr EAN | 5901159269629 |

| nr EAN | 8001063931487 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| dla numeru OE | 98MF 12A699 BA |
| dla numeru OE | 30711662 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074120743 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury od [°C] | 20 |
| Zakres temperatury do [°C] | 120 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281192 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074283646 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074283660 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281901 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810661 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8430320275802 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025