
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1450 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165143573334 |

| nr EAN | 3165141813920 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387566 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759464816 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504932 |

| nr EAN | 5012759987339 |

| nr EAN | 5012759987469 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026968 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027095 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053865 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| nr EAN | 8053379055562 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053872 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Opór [kOhm] | 18 |
| nr EAN | 8053379055531 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| nr EAN | 8053379055579 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [MOhm] | 13,5 |
| nr EAN | 8053379924943 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058259 |

| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Opór [Ohm] | 670 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379058280 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058310 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 8053379059638 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1520 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074082 |

| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510069103 |

| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510078235 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510064948 |

| nr EAN | 8435050614891 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050603932 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| nr EAN | 8435050604083 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 38 458 |
| nr EAN | 4027816176954 |

| Długość [mm] | 95 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4027816017899 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300155228 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 540 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300133271 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Tolerancja [%] | 5 |
| nr EAN | 4082300163841 |

| Numer seryjny | K8802510 |
| nr EAN | 5901159269858 |

| Numer seryjny | K8802541 |
| nr EAN | 5901159269957 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507774 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063909608 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| Zakres temperatury od [°C] | 0 |
| Długość [mm] | 53 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580914 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5907558598049 |

| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5907558581478 |

| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558581515 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527124 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527155 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| dla numeru OE | 13 63 1 721 456 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1400 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025