
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 100 |
| Wysokość 1 [mm] | 41 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ciężar [kg] | 1,65 |
| nr EAN | 8717109662399 |

| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 143 |
| Wysokość 1 [mm] | 74 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Ciężar [kg] | 3,84 |
| nr EAN | 8717109664713 |

| Długość [mm] | 790 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| nr EAN | 8717109515022 |

| Długość [mm] | 680 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| nr EAN | 8717109522969 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 780 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025123877 |

| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zasilanie paliwem | Czujnik paliwa zabudowany w zbiorniku dodatkowym |
| nr EAN | 4047025085120 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 4047025116664 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 4047025116671 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 680 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047025573788 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 810 |
| nr EAN | 5012759456903 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 628 |
| nr EAN | 5012759456910 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759979396 |

| Długość przewodu [mm] | 315 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759972878 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759987841 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 5012759992371 |


| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379314157 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050645017 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300294125 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323542 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość 1 [mm] | 48,7 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300330809 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Sposób montażu | Bagnet |
| Ilość biegunów | 3 |
| dla numeru OE | 9 240 180 |
| dla numeru producenta | 6PX 012 684-021 |
| nr EAN | 4082300575392 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| odpowiedni adapter | 8KA 009 429-911 |
| odpowiedni adapter | 8KA 009 429-901 |
| nr EAN | 4082300675917 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | okrągły |
| nr EAN | 4082300785319 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | owalny |
| nr EAN | 4082300810073 |

| Numer seryjny | K9412611 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267922 |

| Numer seryjny | K9412612 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159267939 |

| Numer seryjny | K9012503 |
| nr EAN | 5901159275682 |

| nr EAN | 8001063918136 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 680 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5907558574104 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5907558574111 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
| nr EAN | 5902659783684 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wysokość [mm] | 112 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 90 |
| dla numeru OE | 12 61 7 508 003 |
| dla numeru OE | LSB102970 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 13 62 7 525 014 |

| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | beżowy |
| dla numeru OE | 66 20 6 989 106 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 106 |
| Ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074107034 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 106 |
| Ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074513477 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074497661 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Długość przewodu [mm] | 415 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
| nr EAN | 4040074554166 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 106 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074018941 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 680 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074511909 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158715 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158654 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 215 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074293751 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025