
| Długość [mm] | 1200 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109674118 |

| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |
| Strona zabudowy | z tyłu |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 275 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 89465-52540 |
| nr EAN | 5050063121414 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 90919-05073 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063256147 |

| parzyste numery artykułów | ADT37168 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 1114 |
| Ciężar [kg] | 0,086 |
| dla numeru OE | 89542-52090 |
| nr EAN | 5057746128845 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475478 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759502617 |

| nr EAN | 5012759963241 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 5012759992302 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 86 |
| nr EAN | 8717613015537 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026403 |

| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613056578 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 265 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 250 |
| nr EAN | 8717613115800 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379138289 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912391 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379924950 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| nr EAN | 8053379162888 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158478 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510012031 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30 |
| nr EAN | 8012510037034 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050624135 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639122 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 90919-05073 |
| nr EAN | 4054224067871 |

| parzyste numery artykułów | 107184 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 1112 |
| Ciężar [kg] | 0,087 |
| dla numeru OE | 89543-52090 |
| nr EAN | 4054224072899 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314489 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Wysokość zabudowy | 124 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 58 |
| nr EAN | 8033001988383 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 8052553086194 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| dla numeru OE | 89341 64010C2 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287309 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048057846 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 105 |
| nr EAN | 5902048923950 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048897275 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar netto [g] | 80 |
| nr EAN | 5902048907035 |

| Ciężar netto [g] | 95 |
| nr EAN | 5902048081728 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048923462 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025