
| Długość [mm] | 820 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109562248 |

| Długość [mm] | 915 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109563016 |

| Długość [mm] | 790 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109564648 |

| Długość [mm] | 907 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109565089 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 4047023216854 |

| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759376713 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 408 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376799 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-922 |
| nr EAN | 5012759380697 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759464830 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 830 |
| nr EAN | 5012759498019 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14*1.25 |
| Rozmiar klucza | 20MM |
| nr EAN | 5012759990360 |

| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | 14X125-48 DEG |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759992890 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 50 |
| nr EAN | 8053379027347 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031030 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053131 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053148 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,17 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 5 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379411245 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510088999 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 122 |
| nr EAN | 8012510076224 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 50 |
| nr EAN | 8012510076248 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510016558 |

| Punkt włączania [°C] | 120 |
| nr EAN | 8435050615416 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Punkt włączania [°C] | 50 |
| nr EAN | 8435050615386 |

| Szerokość [mm] | 69,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 122,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 44,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 95 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816198420 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1338.A7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816263180 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 1920.9C |
| nr EAN | 4027816312451 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816386841 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1338.85 |
| nr EAN | 4054224717820 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300147520 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| nr EAN | 5908242661995 |

| Numer seryjny | K8805930 |
| nr EAN | 5901159270496 |

| Numer seryjny | K9415922 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159268530 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501758 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| nr EAN | 8001063656465 |

| nr EAN | 8050947023589 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558482119 |

| nr EAN | 5907558579635 |

| nr EAN | 5907558564334 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 5901619521861 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| dla numeru OE | 6160 24 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 6160 70 |
| dla numeru OE | 963 505 72 80 |
| dla numeru OE | 9635080680 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074452400 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 122 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| nr EAN | 4040074477984 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074190753 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025