
| Długość [mm] | 10 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109675573 |

| Długość [mm] | 14 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109707441 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633392679 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633393164 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość całkowita [mm] | 55,3 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047026171228 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759998854 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030682 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379412617 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379073252 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379163328 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379164974 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158416 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639825 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 8435050643921 |

| Szerokość [mm] | 136,5 |
| Grubość [mm] | 88,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 136,5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 2,6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224006504 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771435 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300775303 |

| Średnica [mm] | 100,00 |
| Szerokość [mm] | 9,80 |
| nr EAN | 4005108953490 |

| Numer seryjny | K9412043 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159267694 |

| Numer seryjny | K8992535 |
| nr EAN | 5901159290944 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947017540 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947017632 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5907558573787 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| System zamykania | z systemem zamka centralnego |

| Ilość biegunów | 4 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 31 |
| ciśnienie do [kPa] | 347 |
| dla numeru OE | 96 755 419 80 |
| dla numeru OE | FM5Q 12B676 AA |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kształt | kształt L |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| dla numeru OE | EM2T-15C868-AAW |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kształt | kształt L |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| dla numeru OE | 8A53-15K859-ABW |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074019535 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074283622 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074283653 |


| Zakres pomiarowy od [kPa] | 12,9 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 316,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930246 |

| Ciężar netto [g] | 10 |
| nr EAN | 5902048070999 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048911735 |

| Ciężar netto [g] | 10 |
| nr EAN | 5902048911261 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
| Ciężar netto [g] | 2035 |
| nr EAN | 5902048022905 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez asystenta parkowania |
| nr EAN | 8430320275185 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25 |
| nr EAN | 8430320275192 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z asystentem parkowania |
| nr EAN | 8430320275390 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 210 |
| Kolor obudowy | czarny/biały |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | czarny |

| Moment dokręcenia [Nm] | 6 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Kolor obudowy | czarny/biały |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | srebrny |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Długość [mm] | 42 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość na oś | 2 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość [mm] | 38 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025