nr EAN | 4047023122360 |
nr EAN | 4047025662079 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759963210 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ciężar [kg] | 0,004 | |
dla numeru OE | 8Z0 820 535 B | |
nr EAN | 4054224742730 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4082300290790 |
nr EAN | 5902659731722 |
Powierzchnia | zagruntowany | |
Ciężar netto [g] | 30 | |
nr EAN | 5902048924988 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5902048924537 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5902048924476 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ciężar netto [g] | 60 | |
nr EAN | 5902048925381 |
Moment dokręcenia [Nm] | 8 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami | |
dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 | |
Kolor zaworu | czarny | |
Kolor zaworu | srebrny |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Kod koloru | GRU | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Powierzchnia | zagruntowany | |
Kolor | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | tylko jednostronnie montowany | |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe | |
Długość [mm] | 290 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe | |
Strona zabudowy | tylko jednostronnie montowany | |
Długość [mm] | 390 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami | |
Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe | |
Długość [mm] | 405 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość na oś | 2 | |
Długość [mm] | 76 | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 31,85 | |
Szerokość [mm] | 23 | |
Wysokość [mm] | 35,9 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276428900070 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 41,35 | |
Szerokość [mm] | 23 | |
Wysokość [mm] | 28,7 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,028 | |
nr EAN | 3276428900100 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 41,35 | |
Szerokość [mm] | 23 | |
Wysokość [mm] | 28,7 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,026 | |
nr EAN | 3276428900193 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 800 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
Wymiar gwintu | M18x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
nr EAN | 3276423681226 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 4103590908377 |
Kolor | srebrny | |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Rodzaj zaworu | Zawór powietrzny | |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami | |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 | |
Zestaw pełny | ||
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 | |
Materiał trzonka zaworu | Aluminium | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
nr EAN | 4046001896217 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025