Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » silnik Bmw i3 (I01) » sterowanie silnikiem Bmw i3 (I01) » koło pasowe Bmw i3 (I01)

koło pasowe do BMW i3 (I01)

wybierz typ samochodu BMW i3 (I01):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 23,5
Szerokość opakowania [cm] 23,5
Wysokość opakowania [cm] 11,5
Ciężar [kg] 5,19
Ilość żeber 7
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Średnica [mm] 194
nr EAN 4010858589998
Ø koła pasowego [mm] 192,0
Wysokość 1 [mm] 22,0
Wysokość 2 [mm] 76,7
Ciężar [kg] 4,8
nr EAN 8021787040111
cena brutto:
1,176.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 76,50
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 166,80
Liczba rowków 7
nr EAN 4058787298659
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 192
Wersja New version
Ilość żeber 6
Materiał Guma / metal
Masa [g] 7080
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 170
Szerokość 1 [mm] 73
nr EAN 8038859483721
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Materiał Guma / metal
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Liczba rowków 7
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.