Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » silnik Ferrari 512 M » sterowanie silnikiem Ferrari 512 M » koło pasowe Ferrari 512 M

koło pasowe do FERRARI 512 M

wybierz typ samochodu FERRARI 512 M:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 39,5
Średnica wewnętrzna [mm] 37,2
średnica zewnętrzna [mm] 156,5
Ciężar [kg] 2,408
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 5050063219760
Grubość [mm] 39,5
Średnica wewnętrzna [mm] 37,2
średnica zewnętrzna [mm] 156,5
Ciężar [kg] 2,408
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 4054224059586
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 7
średnica zewnętrzna [mm] 151
Średnica wewnętrzna [mm] 31,5
Szerokość [mm] 40
nr EAN 5400608029413
Ilość żeber 7
średnica zewnętrzna [mm] 151,5
Średnica wewnętrzna [mm] 38
nr EAN 8435398501037
nr EAN 5901619512784
Masa [g] 2574
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 156,50
Ilość żeber 6
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 150,20
Średnica wewnętrzna [mm] 37,15
Szerokość 1 [mm] 39,30
nr EAN 8033989016061
Ilość żeber 7
Masa [g] 2435
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 158
Szerokość 1 [mm] 40
nr EAN 3413521580413
Grubość [mm] 39,5
Średnica wewnętrzna [mm] 37,2
średnica zewnętrzna [mm] 156,5
Ciężar [kg] 2,408
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 4054228059582
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.