Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford TRANSIT Furgon (E_ _) » sterowanie silnikiem Ford TRANSIT Furgon (E_ _) » koło pasowe Ford TRANSIT Furgon (E_ _)

koło pasowe do FORD TRANSIT Furgon (E_ _)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT Furgon (E_ _):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ø koła pasowego [mm] 151,4
Wysokość 2 [mm] 36,2
Ciężar [kg] 1,4
nr EAN 8021787115024
Ilość żeber 5
Średnica wewnętrzna [mm] 26
średnica zewnętrzna [mm] 151
Średnica 1 [mm] 30
nr EAN 8435398500412
Szerokość [mm] 36,0
Średnica wewnętrzna [mm] 26,0
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Ciężar [kg] 1,350
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5901619507292
Ilość żeber 5
Masa [g] 1491
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 155
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 153
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Szerokość 1 [mm] 36
nr EAN 8051728612411
Ilość żeber 6
Masa [g] 1690
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 165
Szerokość 1 [mm] 36
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521340987
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.