Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » silnik Mazda PREMACY (CP) » sterowanie silnikiem Mazda PREMACY (CP) » koło pasowe Mazda PREMACY (CP)

koło pasowe do MAZDA PREMACY (CP)

wybierz typ samochodu MAZDA PREMACY (CP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
średnica zewnętrzna [mm] 152,8
Parametr 6PK
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 2,26
nr EAN 3358960128669
Ø koła pasowego [mm] 24,0
Wysokość 1 [mm] 44,0
Wysokość 2 [mm] 153,0
Ciężar [kg] 2,5
nr EAN 8021787027723
cena brutto:
163.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 153
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465817
Grubość [mm] 44,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 156,0
Ciężar [kg] 2,290
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.G3
nr EAN 4027816269236
Szerokość [mm] 44,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 156,0
Ciężar [kg] 2,4
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.G3 S1
nr EAN 4027816337867
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 153
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500054
średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 44,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108485632
Średnica [mm] 152,8
Ilość żeber 6
nr EAN 5901779869551
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 153,4
Ilość żeber 5
Masa [g] 2580
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 138,7
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość 1 [mm] 44
Szerokość 2 [mm] 32
nr EAN 8033989015675
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.