Długość 1/Długość 2 [mm] | 282 | |
Wymiar gwintu | MM12X1.25 RHT | |
Średnica [mm] | 9 | |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
nr EAN | 8717109615630 |
Pręt/Rozpórka | Popychacz |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona prawa |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona lewa |
EAN | 3358960918239 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 x 33 | |
Rozmiar gwintu 3 | M12 x 1,25 x 33 | |
Długość [mm] | 320 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 117 | |
nr EAN | 5012759980057 |
Pręt/Rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
EAN | 689604378106 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Długość [mm] | 111 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 21 |
Rozmiar klucza | 18 |
Materiał | Stal |
Pręt/Rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Średnica [mm] | 1 |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona prawa |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna strona lewa |
Ciężar [kg] | 0,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Średnica [mm] | 1 |
Długość [mm] | 282 |
Ciężar [kg] | 0,561 |
Materiał | Stal |
Rozmiar klucza | 19 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętkami |
Długość gwintu [mm] | 22 |
uwzględnić informację serwisową | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 282 |
Ciężar [kg] | 0,51 |
Średnica 1 [mm] | 18 |
Średnica 2 [mm] | 18 |
Średnica 3 [mm] | 9 |
Materiał | Stal |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 282 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rozmiar gwintu 1 | M12 x 1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12 x 1,25 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 282 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1,25 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074301807 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Drążek / rozpórka | Drążek prowadzący | |
Długość [mm] | 235,6 | |
nr EAN | 4040074310724 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 282 | |
Średnica 1 [mm] | 17 | |
Średnica 2 [mm] | 17 | |
Średnica 3 [mm] | 9 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197750238 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość 1 [mm] | 282 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12x,125R | |
nr EAN | 5413978229475 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość 1 [mm] | 110 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
nr EAN | 5413978269990 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025