Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Daewoo NOVUS » stabilizator, mocowanie Daewoo NOVUS » łącznik stabilizatora Daewoo NOVUS

łącznik stabilizatora do DAEWOO NOVUS

wybierz typ samochodu DAEWOO NOVUS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 60
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 17
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,226
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 4056A014
nr EAN 5050063485042
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960645722
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 88
Szerokość [mm] 30
Wysokość [mm] 55
nr EAN 5012759287798
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 61
nr EAN 4014870395674
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 89
nr EAN 4014870407988
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 8
Ciężar [kg] 0,22
dla numeru OE 4056A014
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816154143
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
nr EAN 4047437097681
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 89
nr EAN 4047437027435
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 89,5
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5907558547856
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 88
nr EAN 5907558583281
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 8
Ciężar [kg] 0,22
nr EAN 5901619563328
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 89,5
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074485477
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 60
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.25
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197285938
Status produktu: Normalny
nr EAN 8040703502168
Indeks: OYO 60Z5000-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZEDNI
Opis: MITSUBISHI COLT/LANCER 87->91, GALANT 88->92, SIGMA 91->, DIAMANTE 91->, PAJERO PININ 99->, 3000GT 92->97, HYUNDAI LANTRA JF3 91->95, SONATA CF2/3 93->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB892982
Numer dostawcy: 60Z5000-OYO
Parametry:oś przednia, z obu stron
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 60
Ciężar [kg] 0,240
nr EAN 8435130330666
cena brutto:
29.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 89
nr EAN 3322937575626
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
nr EAN 5900427125810
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5900427290501
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii łącznik stabilizatora pasujące do DAEWOO NOVUS
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.