Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) » stabilizator, mocowanie Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) » łącznik stabilizatora Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A)

łącznik stabilizatora do MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 131
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109378252
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar [kg] 0,210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063485196
Długość [mm] 155
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Długość gwintu [mm] 21
Rozmiar klucza 15
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 0,27
nr EAN 5050063177336
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 130
nr EAN 4014870397944
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar [kg] 0,22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816411833
parzyste numery artykułów 41188
Długość [mm] 155
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 15
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg] 0,35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816411864
parzyste numery artykułów 41186
Długość [mm] 155
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 0,26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816411888
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,21
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816412052
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Numer seryjny K4304345
nr EAN 5901159292528
Długość [mm] 60
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar [kg] 0,22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688411839
parzyste numery artykułów 80 94 1188
Długość [mm] 155
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 16
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg] 0,35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688411860
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał Guma
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
nr EAN 5908229916209
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427476219
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.