Długość 1/Długość 2 [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | MM12X1,5 RHT |
Średnica [mm] | 9 |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
nr EAN | 8717109331363 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
nr EAN | 5012759144022 |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
nr EAN | 4014870397005 |
Długość [mm] | 88 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,147 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816197195 |
Długość [mm] | 88 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,214 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
dla numeru OE | 45 44 599 S1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładkami |
nr EAN | 4027816197201 |
Szerokość [mm] | 19,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 |
Materiał | Guma |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,012 |
nr EAN | 4027816032120 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 83 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 5902473038663 |
Strona zabudowy | z przodu |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Numer seryjny | 4231791 |
nr EAN | 5901159228985 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 4047437470811 |
Długość [mm] | 86 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,195 |
nr EAN | 5907558517507 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 84 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M8x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Jednostka ilości | Zestaw |
nr EAN | 4040074168288 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 5010874755345 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 85 |
nr EAN | 5703858472146 |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
dla numeru OE | 350 263 |
Długość [mm] | 87 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,50 RHT M |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z poduszką gumową |
Jednostka ilości | Zestaw |
Wersja śruby/nakrętki | z podkładką okrągłą |
nr EAN | 4031185975681 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z przodu |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 30 |
nr EAN | 4031185177931 |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość [mm] | 84 |
Średnica otworu [mm] | 20 |
wymagana liczba | 2 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rozmiar gwintu 1 | M12 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Gwint zewn. 1 [mm] | M8x1,25 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,5 |
Długość [mm] | 85,5 |
Ciężar [kg] | 0,180 |
nr EAN | 8435130322425 |
Strona zabudowy | z przodu |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość 1 [mm] | 84 |
Rozmiar gwintu 1 | MM8x1,5R |
nr EAN | 5413978165933 |
Szerokość [mm] | 19,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 |
Materiał | Guma |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,012 |
nr EAN | 4044688513861 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025