Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Piaggio » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Piaggio APE CALESSINO kabriolet » stabilizator, mocowanie Piaggio APE CALESSINO kabriolet » łącznik stabilizatora Piaggio APE CALESSINO kabriolet

łącznik stabilizatora do PIAGGIO APE CALESSINO kabriolet

wybierz typ samochodu PIAGGIO APE CALESSINO kabriolet:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
parzyste numery artykułów ADH28517
Długość [mm] 82
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063285161
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 818 0049 10
nr EAN 4014870401757
parzyste numery artykułów 42073
Długość [mm] 55
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816420729
parzyste numery artykułów 42072
Długość [mm] 55
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 51320-S2G-003
nr EAN 4027816420736
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów G7-739
nr EAN 4031185114127
Indeks: OYO 60Z4013-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZEDNI PRAWY
Opis: HONDA LOGO GA3 99->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 51320S2G003
Numer dostawcy: 60Z4013-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M10X1,25
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5900427276222
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 55
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 5900427276239
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.