Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Seat TOLEDO III (5P2) » stabilizator, mocowanie Seat TOLEDO III (5P2) » łącznik stabilizatora Seat TOLEDO III (5P2)

łącznik stabilizatora do SEAT TOLEDO III (5P2)

wybierz typ samochodu SEAT TOLEDO III (5P2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 122
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Długość gwintu [mm] 18,5
Rozmiar klucza 17
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063060737
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 188
Szerokość [mm] 57
Wysokość [mm] 57
nr EAN 5012759974568
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 188
Szerokość [mm] 57
Wysokość [mm] 57
nr EAN 5012759974575
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 124
Szerokość [mm] 33
Wysokość [mm] 50
nr EAN 5012759980194
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Stal
Długość [mm] 159
parzyste numery artykułów 818 0514 10
nr EAN 4014870407070
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Stal
Długość [mm] 95
nr EAN 4014870398927
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Stal
Długość [mm] 159
parzyste numery artykułów 818 0512 10
nr EAN 4014870397197
Długość [mm] 95
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816337638
parzyste numery artykułów 33765
Długość [mm] 159
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816337645
parzyste numery artykułów 33764
Długość [mm] 159
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Kolor srebrny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816337652
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 95
nr EAN 4047437401808
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 95
nr EAN 5903766316192
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 35-16 060 0020/HD
nr EAN 4040074490006
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 35-16 060 0018/HD
nr EAN 4040074491041
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 95
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M10x1,25
nr EAN 4040074077610
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
parzyste numery artykułów 35-16 060 0038
nr EAN 4040074199053
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
parzyste numery artykułów 35-16 060 0037
nr EAN 4040074199084
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 159
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197643059
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 257
nr EAN 5908281453131
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 257
nr EAN 5908281453148
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar brutto [kg] 0,931
Ciężar netto [g] 931
nr EAN 5902048016904
Indeks: OYO 65Z3017-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko, drążek sprzęgający stabilizatora
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA MAZDA
Opis: 6 07-> TYLNY
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : GS1D28170
Numer dostawcy: 65Z3017-OYO
Parametry:oś tylna z obu stron
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 95
Ciężar [kg] 0,27
nr EAN 8435130391421
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 159,5
Ciężar [kg] 0,302
nr EAN 8435130391476
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 159,5
Ciężar [kg] 0,302
nr EAN 8435130391483
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 96
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978212750
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 51267
nr EAN 5413978212736
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 51266
nr EAN 5413978212743
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.