Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Volkswagen GOLF Van III Variant (1H5) » stabilizator, mocowanie Volkswagen GOLF Van III Variant (1H5) » łącznik stabilizatora Volkswagen GOLF Van III Variant (1H5)

łącznik stabilizatora do VOLKSWAGEN GOLF Van III Variant (1H5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF Van III Variant (1H5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 127
Wymiar gwintu M10X1,5 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109341829
Długość 1/Długość 2 [mm] 127
Wymiar gwintu M10X1,5 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109341836
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 49396543
nr EAN 3358960594006
parzyste numery artykułów 19867
Długość [mm] 130
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,340
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816198666
parzyste numery artykułów 19866
Długość [mm] 130
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,340
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816198673
Długość [mm] 127
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5902473036058
Długość [mm] 127
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 5902473036065
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25815 02
nr EAN 4047437084452
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25814 02
nr EAN 4047437084445
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25815 02
nr EAN 5907558547474
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 25814 02
nr EAN 5907558547481
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 127
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197250301
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 101
Średnica wewnętrzna [mm] 22
nr EAN 8033989116389
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]128
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 127
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130325846
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 127
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130325853
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 127
Rozmiar gwintu 1 29
parzyste numery artykułów 5665
nr EAN 5413978170784
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 127
Rozmiar gwintu 1 29
parzyste numery artykułów 5664
nr EAN 5413978170791
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów JTS456
nr EAN 3322937434992
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów JTS455
nr EAN 3322937434336
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.