Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen ID.4 (E21) » linka hamulcowa Volkswagen ID.4 (E21)

linka hamulcowa do VOLKSWAGEN ID.4 (E21)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN ID.4 (E21):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1580
Długość zewnętrzna [mm] 918
nr EAN 8717109300598
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1630
Długość zewnętrzna [mm] 1040
nr EAN 8717109539653
Długość [mm] 1580
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633221061
Długość [mm] 1640
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633209083
Długość [mm] 1645
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633378055
Długość [mm] 1580
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633378062
Długość [mm] 1580
nr EAN 3165143642702
Długość [mm] 1580
nr EAN 4047025253642
Długość [mm] 1645
nr EAN 4047025253741
Długość [mm] 1630
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,32
dla numeru OE 6Q0 609 721 K
nr EAN 4027816245186
Długość [mm] 1585
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,28
dla numeru OE 6Q0 609 721 M
nr EAN 4027816245209
Długość [mm] 1580
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,44
dla numeru OE 6Q0 609 721 N
nr EAN 4027816496236
Długość [mm] 1645
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,44
dla numeru OE 6Q0 609 721 L
nr EAN 4027816496243
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1580/918
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558569711
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1645/1043
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558588217
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731715
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731708
Średnica [mm] 200
Szerokość [mm] 40
nr EAN 5703858827298
Długość 1/Długość 2 [mm] 1581/916
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858862589
Długość 1/Długość 2 [mm] 1640/1043
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858862619
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,36
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,42
Długość [mm] 1580
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,44
nr EAN 4044688591722
Długość [mm] 1645
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,44
nr EAN 4044688591739
Długość [mm] 1585
Wymagana ilość 2
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937400706
Długość 1/Długość 2 [mm] 1642/1045
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322937876198
Długość [mm] 1645
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1043/1000
nr EAN 3322938151782
LINKA HAMULCA RĘCZNEGO VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6Q0609721M
Numer dostawcy: 76090017001
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.