Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Hyundai SANTA FÉ I (SM) 2.0 CRDi 4x4 (2001.04-2006.03) 113km » 9039126 nk
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fé I (sm) 2.0 Crdi 4x4 (2001.04-2006.03) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 9039126 NK

9039126 Cięgło, hamulec postojowy NK
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9039126

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1680/1500
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Śr. zewn. bębna ham. [mm]203
nr EAN5703858853167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9039126 NK

LINKA HAM. RĘCZ. DACIA T. LOGAN 04- LE/PR
numery OEM:
RENAULT      6001 547 168
DACIA      6001 547 168

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9039126 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9039126 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.