Ciężar [kg] | 2,300 |
nr EAN | 5902925000231 |
nr EAN | 8001063893297 |
Ilość biegunów | 10 |
Kolor | czerwony |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 10 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326481281 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
nr EAN | 4010326483469 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
Ciężar netto [g] | 2300 |
nr EAN | 5902048016232 |
Układ zapłonowy cewkowy | Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ) |
Ilość biegunów | 2 |
Ciężar [kg] | 0,75 |
nr EAN | 3276422451196 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025